Star Citizen ویدیوهای جدیدی را منتشر می کند که فناوری رندر اصلاح شده و هوش مصنوعی بهبود یافته را به نمایش می گذارد

Star Citizen ویدیوهای جدیدی را منتشر می کند که فناوری رندر اصلاح شده و هوش مصنوعی بهبود یافته را به نمایش می گذارد

Star Citizen ممکن است سال ها تا انتشار مورد نظر خود فاصله داشته باشد، اما این مانع از توسعه دهنده Cloud Imperium Games نمی شود که اطلاعات بیشتری در مورد آن به اشتراک بگذارد. به تازگی، توسعه دهندگان دو ویدیو منتشر کرده اند که در آن برخی از ویژگی های در حال پیشرفت بازی را به نمایش گذاشته اند.

 

اولین ویدیو، تغییرات اساسی و بهبودهایی را که تیم در فناوری رندر شخصیت بازی انجام داده است، نشان می‌دهد، همچنین اشاره می‌کند که به غیر از بهبود پوست و چشم، مدل‌های موی بیشتری اضافه خواهد شد. این ویدئو همچنین کار انجام شده برای اطمینان از پرسه زدن شخصیت های هوش مصنوعی در سطح سیارات را نشان می دهد.

 

ویدئوی دوم به طور خاص بر روی جنبه توسعه دهنده بازی تمرکز دارد، زیرا توسعه دهندگان از تیم پشتیبانی Cloud Imperium Games  یک ترولی قابل استفاده را به نمایش می گذارند که برای کنترل و استفاده در ایستگاه های فضایی Pyro Outlaw آینده در بازی در دسترس خواهد بود.

 

با توجه به اندازه و مقیاس بازی، همراه با هیجان ایجاد شده در پشت آن (اگر اعداد سرمایه گذاری جمعی از سال گذشته قابل باور باشد)، جالب است که ببینیم بازی نهایی چگونه خواهد بود. در حال حاضر، بازیکنان علاقه مند می توانند آن را به صورت رایگان امتحان کنند .

کلمات کلیدی :

Star Citizen

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Star Citizen ویدیوهای جدیدی را منتشر می کند که فناوری رندر اصلاح شده و هوش مصنوعی بهبود یافته را به نمایش می گذارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9a66

خبرنامه بازی ها

گالری